بیشتر ما بطری های نیمه پری از محصولات مراقبت مو داریم که به خاطر مفید و تاثیر گذارنبودن رهایشان کردیم.لازم به ذکراست روغن کنجد حاوی ویتامینb ،ویتامین e،کلسیم و فسفر است.این ویتامین ها ماده مفیدی در جهت تقویت موها و کف سرمیباشد. همانطور که اطلاع دارید ارده کنجد،همان کنجد بوداده اسیاب شده است که از حلوای کنجد به وجود می اید.روغن کنجد فواید بسیارزیادی دارد از جمله دیگر فواید ان می توان به استحکام لثه و دندان ویا حتی تقویت پوست اشاره کرد. زینک موجود در روغن کنجد در بدن برای ساخت کلاژن استفاده میشود برای همین پوست را شفاف سازی و تقویت می کند.

و همینطور شاید اطلاعاتی داشته باشید بزرگترهای ما که زمان های گذشته را سپری کرده اند در قدیم برای رفع بوی بد دهان مسواک نداشتند برای همین از زغال،نمک و حتی روغن کنجد برای شستشوی دهان استفاده می کردند به این طریق که یک قاشق غذاخوری روغن را به مدت 5 تا 10 دقیقه در دهان می چرخانید و بعد می شستند.

روغن کنجد برای ماساژ کف پا نیزحائز اهمیت است و از ان جایی که روغن کنجد برای پوست مفید است مالیدن 1 قاشق چای خوری روغن کنجد به کف پا قبل خواب سبب می شود که خواب راحتی داشته باشید و بعد از مالیدن روغن کف پا را با جوراب بپوشانید تا هم محل را گرم نگه داشته و هم از مالیدن ان به اطراف خودداری شود.

روغن کنجد جزو دسته محصولات بسیار عالی و پر مصرف می باشد که شما عزیزان میتوانید این محصولات بسیار عالی را از ما خریداری کنید

با ما در تماس باشید